zondag 14 mei 2006

Moedersdag 2

Ik ben blijven slapen, het is ook zo'n kolere-eind rijden. Natuurlijk heb ik mijn fiets meegenomen en ik stap rond elven op voor een rondje limburgse heuvelen. In de miezerregen bij een temperatuur van 20 graden doe ik een herinneringstocht naar mijn jeugd. Via Merkelbeek, Doenrade, Oirsbeek, Schinnen en Geleen fiets ik naar Sittard. Daar is het even droog en ben ik al zodanig opgewarmd dat de regen mij niet meer deert. Ik steven af op de beruchte Windraak en maak daarna nog een extra rondje door Puth, Schinnen, Oirsbeek, Doenrade en via Oirsbeek (omdat het er zo mooi is en ik na al die jaren toch nog een heel mooi straatje heb ontdekt waar ik toen alleen maar voorbij ben gefietst), Amstenrade en Merkelbeek weer naar homebase. De 35 kilometer voelen goed en ik ben weer helemaal fris in mijn hoofd, lekker! Daarna lunchen we nog samen, voor mijn moeder is dat een gezond fruittaartje met brooddeeg, tja het is haar dag dus 't mag! Tegen tweeen gaan we samen naar Sittard waar ik bijklets met mijn zus en zwager.

Geen opmerkingen: