vrijdag 30 juni 2006

En Route

Het is zover ik ga op vakantie! Eindelijk dan, ik dacht al dat het er niet meer van zou komen, geintje...

P1020179

Globaal komt de route er op neer dat ik van huis naar de Middelandse zee fiets. Maar 't blijft vakantie en ik blijf RobT, dus onderweg kunnen de plannen nog volledig anders worden: alle opties zijn open.

Als het oorspronkelijk plan blijft staan dan volg ik route G van dit kaartje. De 2 boekjes die erbij horen vind je o.a. bij de fietsvakantiewinkel. Goh, wat een verrassing.

Nog even wat cijfers: de fiets weegt 20kg, ikzelf gekleed en wel (duh) en de bagage inclusief gevulde bidons 32kg. Bij elkaar 136kg, say no more...

1 opmerking:

LodewijkB zei

Succes Rob enneuh, blijf zoveel mogelijk van de dope af hè!
Ik zie dat je al een Gele Tas hebt. Ga je ook nog voor de Bolletjestas?
Ik ga je volgen!