maandag 8 september 2008

In Print!

In 2006 maakte ik een fietstocht van huis naar de Middelandse Zee en terug. Ik volgde de route van "De Groene Weg naar de Middelandse Zee", een uitgave van Pirola in samenwerking met de Fietskaart Informatie Stichting. Mijn ervaringen met het gebruik van deze route stuurde ik naar de maker. Daarop volgde een email-wisseling over mijn opmerkingen met het verzoek om toelichting. Op de achtergrond mengde de vrouw van de routemaker zich in deze communicatie door het terugmelden van mijn opmerkingen op mijn weblog over de reis die ik maakte: Toer de Frans. De foto's daarbij vielen op en ik kreeg het verzoek of ik voor de volgende editie van het routeboekje wat foto's wilde 'afstaan'. De nieuwe druk van De Groene Weg deel 1 kwam in mei uit en ligt, met een aantal foto's van mij erin, nu in de betere reisboekhandel!

1 opmerking:

LodewijkB zei

Goed man! Ben wel benieuwd welke foto's dat dan zijn!