woensdag 25 juni 2014

Feestje

Gisteren heb ik het jaarfeest van NVA meegemaakt. Ik ben daar taalcoach sinds een paar maanden. De aftrap was met een waar levend ganzebordspel. Ja, heel grappig, het voelde weer even alsof ik 8 was en een kinderfeestje had...
Daarna een buffet/BBQ waarbij de chefkok van tevoren mijn eetwensen had genoteerd en daar goed voor gezorgd had. Geen last van darmen, maag, buik of hoofd: prima! En rond half 8 ging de dansvloer open. Veel afrikaanse en zuidamerikaanse ritmes. Ik heb eerst maar eens genoten van het schouwspel van allemaal dansende dames op de vloer. Ja, bij het NVA is de overgrote meerderheid van de medewerkers vrouw. Nee, mij hoor je niet klagen :-)
Daarna heb ik mijn nummers uitgepikt om ook weer eens wat te swingen in dit inmiddels weer wat soepeler lijf. Heerlijk!
Ergens tussendoor heb ik 3 hele interessante gesprekken gehad, en nog wat leuke mensen gezien en leren kennen. Kortom: een top feestje. Voor mij is het weet ik niet hoe lang geleden dat ik zolang achter elkaar (bijna 8 uur) zonder noemenswaardig protest van mijn lichaam (moe, nek/hoofdpijn) heb mee kunnen doen. Heerlijk, ik voel me steeds weer wat vrijer om te doen wat ik wil zonder al teveel beperkingen.

Geen opmerkingen: