woensdag 6 november 2013

Jubileum

In het kader van "je wordt maar één keer 47 jaar" - al weet je dat met mij nooit - vanaf heden een paar dagen nog nooit eerder gepubliceerd materiaal op mijn blog. Zeg maar "ouwe meuk": stukken die ik schreef en nog niet de moeite waard vond om te laten lezen aan anderen. 

Naast mijn verjaardag vier ik ook mijn eerste 7 jarig jubileum als schrijver (1-11-07). Sinds een paar dagen heb ik de weg naar mijn pen en blog weer hervonden. Dit weekend trof ik in de archieven werk dat met mijn huidige blik prima geschikt is om te tonen. Misschien ben ik toch wat milder geworden!

Veel plezier met het lezen. Commentaar, boe-geroep, aanmoedigingen, applaus en dankbetuigingen zijn welkom. Alsmede opbouwende kritiek. En elke andere ondersteuning, danwel mentaal, fysiek, materieel als financieel!

RobT


Geen opmerkingen: