vrijdag 24 maart 2006

Ski 2006 Part 2 - i

Omdat skieen op 4 staat in mijn top van "eerste" levensbehoeften, mijn leidinggevende mij erg goed gezind is, er nog plaats in auto en appartement is en omdat ik nu leef en dus nu kan genieten: nog maar een keer skieen! Harrie, Jan, Wim en ik vertrekken vandaag met de superbolide van Wim in de richting van Les Arcs (Paradiski) in Frankrijk. Er is een tussenstop gepland rond/voor Basel. Die bereiken we laat in de avond (rond half elf). In Bad Krozingen (he, hier ben ik met Mireille ook al eens geweest!) vinden we nog 2 tweepersoons kamers en na de toss met de euromunt ben ik de gelukkige die naast snurkende Harrie mag slapen (ook de kamer komt me erg bekend voor). We drinken er nog 1 (spreekwoordelijk dan) in de ook plaatselijk populaire kelderbar van het Hotel en gaan rond enen naar bed.

Cocktails!

Geen opmerkingen: