dinsdag 6 november 2007

40

Veertig staat nog erg zacht, het valt niet zo op dat dat op een leeftijd slaat. Maar 40 in cijfers dat staat echt als een blok. Het is toch echt zo vandaag wordt ik 40 jaar! Ik ben jarig, vandaag hoef ik niet te schrijven van mijzelf, de schrijver heeft een vrije dag! Dan maar wat oud nieuws, dat kan soms ook verrassend zijn!

RobT_geboorte_front

RobT_geboorte_back

Hoi,

Aanstaande dinsdag 6 november 2007 zal ik eindelijk het fysieke weer in lijn brengen met het mentale: Ik word 40, opnieuw! Het leven kan nu echt beginnen. "Pas bij 40 wordt het leven leuk en trouw niet voor je 40 bent": Die grens is bereikt, ik ben eroverheen. Zo ervaar ik het ook: een nieuwe fase in mijn leven breekt aan: een avontuur waarbij ik zelf de schrijver ben! Samen met de mensen die mij de afgelopen jaren hebben zien worstelen om het mentale in lijn te brengen met het fysieke, wil ik dit moment graag markeren. Dan kunnen we samen weer verder op deze avontuurlijke reis!

Graag ga ik met jou/jullie iets drinken in mijn favoriete Amersfoortse kroeg: Lobbes. Dinsdagavond, op mijn geboortedag, ben ik vanaf acht uur (tot?) daar om het glas te heffen op mijn volgende 40 jaar.

Ik vind het heel leuk en waardeer het enorm als jij er ook bent! Neem alsjeblieft geen kado mee, dat je er bent is voor mij al een kado. Het tastbare zal de vermelding van je naam op mijn blog zijn: "... was er ook"! Kun je je er toch niet overheen zetten om met lege handen te komen: in de kroeg zijn ook talloze kado's voorhanden: geef je buurvrouw/man dan een drankje en maak zo kennis met de vrienden van je vrienden! En anders, als het echt moet: ik heb al een boek, maar er kan er altijd nog 1 bij op mijn stapel. Als je dat aandurft! Dan ben ik heel benieuwd naar wat je mij als breinvoer aanbiedt. Oh en als je behoefte voelt om foto's te maken: graag. Dan laat ik mijn toestel voor de verandering eens thuis.

Tot dinsdag dan!

Hartelijke groet,

RobT

Geen opmerkingen: