maandag 26 juni 2006

Vakantie!!!

Dacht ik vorige week over vandaag toen ik zei dat ik nog een week eindjes aan elkaar ging knopen. Als je daarmee begint komt er natuurlijk nooit een einde aan, ik had beter moeten weten. Vandaag dus nog wel bezig geweest voor mijn werk, gelukkig thuis zodat ik niet werd afgeleid door andere zeer belangrijke werkgerelateerde dingetjes en het kon beperken tot halverwege de middag, uiteindelijk toch bijna een hele werkdag. Wel relaxed zo zonder reistijd en je doet echt 2x zoveel!
Nog wat tijd over voor de voorbereiding van mijn fietstocht. Helaas gooit een spijker in de band van mijn auto roet in het eten. Eerst nog even naar de bandendokter. Als dat verroeste reservewiel tenminste onder de auto uitkomt. De bout waarmee het rek waar deze inhangt is bevestigd, wil na een halfuur sprayen met kruipolie, krachttermen uiten en wrikken met een waterpomptang (multifunctie zo'n ding), voldoende draaien om het wiel er net uit te kunnen lichten. Snel naar de bandensuper die in no time het bandje geplakt er weer onder heeft zitten en zonder krachttermen het reserve wiel weer op z'n plaats legt. Hij laat de bout voor wat ie is en vind het wiel er voldoende stevig onderhangen.

1 opmerking:

RobT zei

Dank, dank. Jullie ook veel fietsplezier! 't Is er helaas niet van gekomen voor het vertrek om nog naar Utreg te fietsen, wie weet na terugkomst om de niet beschreven ervaringen uit te wisselen. Ik reken wel op een meet & greet ergens op jullie heenweg.