donderdag 20 juli 2006

Il est arrivé

Dinsdag aan het einde van de middag arriveerde Rob in St. Marie de la mer (o.i.d.). Ik had het voorrecht om de zeewind live te horen. Toch indrukwekkend, dat Rob daar hélemaal op z'n fiets naartoe is gereden. Héél véél petjes af, denk ik dan.
Daarvoor kreeg ik nog smsjes over 'eindelijk in de Provence', en daarna over het pauselijk paleis in...juist ja, Avignon. Net zo impressive als altijd, volgens Rob.
En, intussen vragen jullie je natuurlijk af hoe het zit met de Vlaamse mädels, toch een soort rode draad geworden (naast de fietsprestatie van Rob natuurlijk).
Ik typte zaterdag nog vrolijk dat Rob ze achter zich had gelaten....maar hij heeft het van 't weekend wat rustiger aan gedaan, hij voelde zich niet zo goed (o.a. keelpijn) en dus waren ze zondag weer in het vizier. Gelukkig maar. En ook zij stonden natuurlijk dinsdag op de camping in St. Marie.
Dinsdag sprak Rob erover dat hij wel naar Barçelona zou willen fietsen. Binnenkort horen jullie van mij/hem of hij dat ook echt gaat doen...(soort 'Cliffhanger', u merkt het, ik raak hier al helemaal bedreven in).
De 'thuisbasis' logt nu uit en gaat zich verder bezighouden met wat er over is van de 4-daagse.... Het locale krantje 'De Brug' melde het al; 'zwarte 4daagse'. Heel toepasselijk.

M.

Geen opmerkingen: