woensdag 12 juli 2006

Van de redactie (2)

Zojuist had ik een wel drie minuten durend telefoongesprek met Rob, waarvan ook de helft wegviel, en dat allemaal vanwege hoog berggehalte...
Rob is vandaag midden in de Jura, ten hoogte van Genève / Bourg en Bresse voor de kijkers thuis. Dit was de mooiste dag tot nu toe en aangezien Rob dat vaker heeft gezegd, ga ik ervan uit dat de omgeving steeds interessanter wordt.
Maandag had hij een rustdag in Marnay waar hij lekker de hele dag aan het campingzwembad heeft gelegen. Moet ook kunnen natuurlijk. Vandaag ook iets rustiger, iets van 50 kilometer maar wel slim aangehaakt bij twee Vlaamse mädels waar hij nu gezellig naast op de camping staat. Op naar morgen...kon helaas niet vragen waarheen de route ging want de bergen vonden drie minuten méér dan genoeg.

Mireille

2 opmerkingen:

LodewijkB zei

Hmm, mobiel bloggen is er dus niet mee, da's wel jammer, maar de redactie (hallo Mireille) kwijt zich meer dan behoorlijk van haar taak.
Ja, de Jura is erg mooi, maar ik moet er niet aan denken om mijn fiets over die heuvels te trekken, dus.... respect!
Ik neem zo nog een biertje ;-)

PS: ik hoop wel dat er binnenkort wat foto's opgeflickrt worden!

RobT zei

Inderdaad jammer van dat mobiel bloggen. Zal kijken wat ik volgend jaar op mijn volgende tocht hierin kan betekenen :-) Gelukkig ben ik gezegend met een professionele -het kost wat maar dan heb je ook wat- redactie. Foto's volgen, volgend jaar maar een satteliet internet verbinding mee, ik zoek nog sponsors.