woensdag 3 mei 2006

Aansterken

Omdat het zo mooi weer is en ik in voorbereiding ben voor een tochtje door de ardennen ga ik vandaag op de fiets naar Nijmegen. Maar eerst nog even wat tuinwerk doen, het wordt de komende dagen warm en ik ben maandag avond pas weer in de gelegenheid in de tuin te rommelen. Ik probeer mijn tuinpad wat te fatsoeneren en wat van de ingestroomde aarde tussen de stenen weg te halen. Het wordt wel een troep en het effect is minimaal, maar ik ben wel weer lekker bezig!

Tot op de bodem

Alvast wat vermoeid stap ik net na twee uur op de fiets. Onderweg is er weinig tijd voor een foto maar dit leuke huisje trof ik net na Scherpenzeel.

Boerderije

Halverwege de rit precies bij het binnenrijden van Rhenen krijg ik een platte band. De eerste in een jaar! Goed om even te testen of en hoe snel ik dit nog kan, alles in het kader van de voorbereiding :-). Een half uurtje later ben ik weer op weg, maar heb nog niet gerust en gegeten dus dat doe ik vlak voordat ik Rhenen uitrijd, op een bankje met uitzicht op de Rijn. Wat is het hier mooi!

Een uur na de E.T.A. arrviveer ik in Nijmegen. Gelukkig staan de hulp troepen klaar om me te voeden, ik ben redelijk moe van het alsmaar tegen de wind in fietsen. Nu maar hopen dat de wind (nu zuid-oostelijk) niet naar het noordwesten draait, ik wil morgen weer terug fietsen.

Geen opmerkingen: