woensdag 17 mei 2006

Tour De France 2006

Of moet het zijn "Ronde van Frankrijk 2006"? In elk geval: in juni ga ik proberen om in een paar weken van Amersfoort naar de Middelandse zee te fietsen. Bij elkaar ongeveer 1450km. Sinds begin april worden de benen wekelijks meer en meer getraind. De voorbereiding begint nu in een stroomversnelling te geraken. De route wordt gepland, met een globale inschatting van de dag-etappes. Mijn fiets moet de komende week nog een hele grote beurt en mogelijk revisie of vervanging van wat onderdelen ondergaan. Als het weer rond hemelvaart meezit dan ga ik met Harrie wat pedaleren in het Sauerland om zo alvast te wennen aan de accidentatie in de Ardennnen. Want al langer staat vast dat ik met een groepje fiets-recreanten (duh) op 10 juni een rondje ga fietsen in de Ardennen, en dat past mooi in mijn route schema. Waarschijnlijk wordt dat dan etappe 4 en als fijn vooruitzicht: een dagje klimmen ZONDER bepakking.

Fiets+

De komende weken zal ik op deze blog verhalen van mijn voorbereiding en daarna zoveel als mogelijk verslag doen van mijn "toer de frans". Natuurlijk met actuele beelden.

2 opmerkingen:

LodewijkB zei

Ge zijt wel heel driftig aan het fietsen geslagen!
Ai, als dat maar goed gaat, zenne!
Awel, misschien kunde dan mij ins raad geven om zelf ins nun goeoede fiets te kopen.
Ik denk dat sinds wij elkaar voor het eerst troffen er nu minstens 1/3 Lodewijk is bijgekomen! ;-)

RobT zei

1/3 da's mooi man!!! Ik ben sinds maart vorig jaar -stoppen met roken- 1/4 gegroeid. Kwestie van goed kauwen, dat het gelijkmatig in je bloed komp! Nu gaat er elke week 1000 gram af.