donderdag 25 mei 2006

Trainingskamp Hennef

P1010985

Met de ardennen op 10 juni voor de boeg als angstgegner, vertrekken Harrie en ik vandaag naar ons trainingskamp in Duitsland. Voor de broodnodige variatie nu eens niet het Sauerland met uitvalsbasis Ludenscheid, maar iets zuidwestelijker nabij Bonn. We nemen onze intrek in Hotel Haus Sonnenschein -what's in a name het regent al vanaf het moment dat we Duitsland binnenreden- en maken snel kwartier om te kunnen vertrekken. De regenjassen gaan meteen aan, we nemen geen risico's. Ik heb ook super-de-buper luxe overschoenen voor tegen het natworden van mijn onderschoenen bij me en die ga ik nu mooi eens aan een test onderwerpen. We hebben zo'n 60km voor de boeg met voldoende klimmeters. De route voert globaal via Hennef, Much, Ruppichteroth, Windeck, Eitorf en weer terug naar de basis: Stadt Blankenberg. Zoals de naam al doet vermoeden gaan de laatste kilometers redelijk steil (met echte haarspelden!) omhoog. Net na vijven zijn we terug en douchen en verkleden ons snel om direct onze honger te kunnen stillen. Daarna verlangen we naar ons bed en een goede lange nacht met diepe slaap. Om half tien zijn we vertrokken naar dromenland.

P1010997

Geen opmerkingen: