woensdag 31 mei 2006

Nieuwe Oude Fiets!

Net een tweede hands racefiets gekocht. Waarom? Nou, omdat ik zin had om iets te kopen en ik gek ben van fietsen. Of is dat teveel een "vrouwen" antwoord voor de stoere vent waarvoor men mij houdt? Goed, ik ben al een tijdje op zoek naar een fiets om aan te kunnen sleutelen om zo mijn vaardigheid daarin te verhogen. Hoort natuurlijk bij de voorbereiding op mijn tocht naar Frankrijk. Omdat ik mijn hybride niet wil verklooien, heb ik daar nu een andere fiets voor. Laat de vorige eigenaar het maar niet horen.

P1020037

Natuurlijk ga ik er af en toe wel een stukje op pedaleren. Het lijkt me een fijne fiets, morgen oordeel ik verder...

2 opmerkingen:

LodewijkB zei

Dacht al zoiets, toen ik alleen de foto zag. Maarreuh volgens mij heb ik nog geen foto van je hybride gezien?

RobT zei

Nog niet gezien?